BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, January 13, 2011

thanks ALLAH..



12.01.2011
What a terrible day for mE
2009..aKu pernah accident..terbabas and trgesel ke lereng bukit ..
Kat Belara..Terengganu
Aku,ngan Kenari.. hampir bertembung ngan treler..
Since that..aku trauma naik kderaan malam2..
and laju2..
dulu aku ar  yg suke  speeding...
Pengalaman ngeri no 1 in my Life...
but,..
aku tlis entRy ni not bout past...tapi...
what had just happend to me last night..
around 7 pm ..12/01/11
bLok aku kadang2  xde air...
so Aku g mandi blok sblah..
On the way balik aku lalu kut ground floor..
tHen ''''PRANGGGGG.....""...amat kUat
btOl2 tpi aku...kaca terpercik kat kaki aku...
aku aser like our earth stood still at that time...
whole world so quiet...i'm totallY shock..
Ya Allah...mase  tu  aku  panggil ma..(my mum)
Then..aku tsedar..
biler ader kakak dr aras2  jerit
''aDer org kat bwaH..kNe ke??tRuk ke..??""
aKu tkejut bler tgok satu bLok  tgok aku terpacak kat siTu...
rupe2 nyer tingkap dari aras 5 jatuh...xsmpai sdepa dari aku..
I praise to Allah that still alive and the falling window didn't fall on me.
 tHen...
balik bilik...trUs grab my phoNe and call my ma...
i'm very glad to hear my mother's voice...
aku criter sambil nangis..
Ma trkejut...THen try to comfort me..
sruh aku relaks and byakkan beRdoa...
pengalaman ngeri no 2 dalam hidup aku
nearly di hentam oleh jendela kaca dari aras 5...

YA ALLAH...MATIKAN LAH AKU DENGAN KALIMAH SYAHADAH DARI BIBIR IBU BAPA KU..

Moga sewaktu mati ku ader abah dan ma yang tolong ajar syahadah kepada ku...
dan di sisi mereka..jauhkan lah aku dari kcelakaan .. =(

0 comments: